Учні групи №11, Ткаченко Євген та Славін Едуард  готуються до відкритого уроку
Майстер виробничого навчання демонструє трудові прийоми

План уроку
Тема програми: Дугове наплавлення валиків і зварювання пластин у нижньому положенні шва.
Тема уроку: Зварювання стикових з’єднань одношаровими і багатошаровими швами.
Мета уроку: Навчити учнів правильно зварювати стикові з’єднання одношаровими і багатошаровими швами . Сформувати в учнях початкові вміння правильно і якісно виконувати всі прийоми і способи вивчення операцій в різних їх поєднаннях у відповідності до інструкційних карт.
Розвиваюча  мета: Розвивати пізнавальну активність і самостійність.  
Виховна мета: Виховувати любов до професії, старанність та дбайливе ставлення до матеріалу, обладнання.
Тип уроку: Формування первинних умінь та навиків, правильного виконання прийомів робіт з дотриманням правил безпеки.
Вид уроку: Вправи, самостійна робота.
Методи навчання:  Наочний та практичний метод.
Дидактичне забезпечення:  роздатковий матеріал, інструкційно-технологічні картки.
Матеріально-технічне забезпечення:  Зварювальний пост для РДЗ, зварювальні дроти, електродотримач, металеві пластини, електроди, джерело живлення, молоток для зняття шлаку, захисний шолом, захисні окуляри, металева щітка.
Міжпредметні зв’язки: спецтехнологія, матеріалознавство, охорона праці.
Перелік практичних завдань:  прийоми зварювання стикових з’єднань одношаровими і багатошаровими швами.
Список основної і додаткової літератури:
І.В. Гуменюк «Технологія електродугового зварювання»
І.В. Гуменюк «Обладнання і технологія газозварювальних робіт»
О.Г. Александров «Будова та експлуатація устаткування для зварювання плавленням»
В.В. Хільчевський «Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів»

Хід уроку
І. Організаційна частина(5 хв.)
     1. Перевірити явку учнів, з’ясувати причину їх відсутності.
     2. Перевірити зовнішній вигляд та санітарний стан спецодягу.
ІІ. Вступний інструктаж (45 хв.)
1.Повідомити тему та мету уроку.
2.Актуалізація опорних знань:
    2.1. провести опитування учнів
    2.2. розглянути тестові завдання (додаток  №1)
                                                                                                               
3.Вивчення нового матеріалу:
   3.1.  пояснити характер та призначення наступної роботи і порядок        виконання вправ;
   3.2. розібрати інструкційно-технологічні картки.
   3.3. ознайомити учнів з матеріалами, інструментами та обладнанням;
   3.4. продемонструвати заплановані прийоми зварювання стикових з’єднань одношаровими і багатошаровими швами. 
   3.5. пояснити і показати раціональні способи організації робочого місця;
   3.6. провести інструктаж з техніки безпеки при зварюванні;
   3.7. розглянути типові помилки,способи їх запобігання та усунення;
   3.8. закріпити і перевірити засвоєння учнями вступного інструктажу:
   - закріплення вивченого матеріалу;
   - пробне виконання учнями прийомів роботи згідно з технологічними картами;
4. Підвести підсумки вступного інструктажу,оголосити критерії оцінювання роботи.
    4.1.видати завдання, розподілити учнів по робочих місцях.
   
ІІІ.  Поточний інструктаж(4,5 год.):
Цільові обходи:
1.    Перевірити працездатність зварювального посту, надійність заземлення.
2.    Перевірити правильність організації робочих місць та додержань правил техніки безпеки;
3.    Перевірити правильність виконання учнями трудових прийомів та технологічного процесу зварювання стикових з’єднань одношаровими і багатошаровими швами.
4.    Перевірити вміння учнів користуватися інструкційно-технологічними картками.
5.    Перевірити відношення учнів до матеріалів,інструменту та обладнання, використання учнями робочого часу.
6.    Перевірити хід виконання робіт, надати допомогу учням.
7.    Прийняти та оцінити роботи згідно критеріям оцінювання.

 ІV Заключний інструктаж:
1.    Аналіз стану виконання послідовності  операцій учнями та підведення підсумку за день:
-          Показати кращі роботи учнів;
-          Вказати на недоліки в процесі виконання робіт;
-          Нагадати про можливі недопущенності  даних помилок в процесі роботи;
-          Показати способи усунення допущених помилок,порядок їх виправлення.
2.    Повідомити тему наступного уроку,характер роботи,запропонувати повторити  деякі питання з теоретичного курсу,які стосуються теми уроку
3.    Видати домашнє завдання.
4.    Вимкнути обладнання, здати інструмент.
5.    Прибрати робоче місце.




Майстер в/н                                             О.О.Миснік 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога